2020 [Vortrag]
Durski, S., Massler, U. & Müller, W. (2020). Digitales Lesetheater zur Förderung der Leseflüssigkeit, Winterthur, Switzerland.  [Vortrag]
Durski, S., Müller, W., Rebholz, S. & Massler, U. (2020). GameLet - Reading fluency training with Amazon Alexa, Prague.  [Vortrag]
Massler, U., Gantikow, A., Haake, S., Iurgel, I., Sylla, C. & Neophytou, S. (2020). GameLet – Conceptualisation and Evaluation of Media‐based Games and Recording Functionalities to Promote Reading Fluency, The University, Brighton, UK.  [Vortrag]
Massler, U., Haake, S. & Gantikow, A. (2020). GameLet: Konzeption und Evaluation eines gamifizierten, mediengestützten Leseflüssigkeitstrainings, Regensburg.  [Vortrag]
Haake, S. & Massler, U. (2020). Wie gelingt digitales Lernen? Serious Games in der Bildungsarbeit (Online‐Gespräch), Online.  [Beitrag in Sammelband]
Durski, S., Massler, U. & Müller, W. (2020). Digitales Lesetheater zur Förderung der Leseflüssigkeit , In: R. Zender, D. Ifenthaler, T. Leonhardt & C. Schumacher (Hrsg.), DELFI 2020 - Die 18. Fachtagung Bildungstechnologien der Gesellschaft für Informatik e.V. (S.363-364). Bonn: Gesellschaft für Informatik e.V..  [Beitrag in Sammelband]
Durski, S., Müller, W., Rebholz, S. & Massler, U. (2020). Reading Fluency Training with Amazon Alexa , Proceedings of the 12th International Conference on Cumputer Supported Education (CSEDU 2020) (S.139-146) (Band 2). o.O.: o.V. .  [Beitrag in Sammelband]
Sezen, D., Massler, U., Ribeiro, P., Haake, S., Iurgel, I. & Parente, A. (2020). Reading ot Level Up: Gamifying Reading Fluency , In: C. Sylla & I. Iurgel (Hrsg.), Technolog, Innovation, Entrepreneurship and Education. TIE 2019. Lecture Notes of the Institute for Computer Sciences, Social Informatics and Telecommunications Engineering (S.3-12) (Band 307). o.O.: Springer, Cham . 
|