Forschende |
Huhmann, T. & Müller, C. (2022). A conceptual model for representation (transfer) processes, SITE 2022.
Huhmann, T. & Müller, C. (2022). A conceptual model for representation (transfer) processes, ES 2022.
Huhmann, T. & Komm, E. (2022). Critical thinking in early arithmetics: Discovering and reflecting on task solutions within reciprocally designed learning environments, In: B. Maj-Tatsis & K. Tsatsis (Hrsg.), Critical Thinking Practices in Mathematics Education and Beyond (S.158-170). Rzeszowskiego: Wydawnictwo Uniwersytetu .
Huhmann, T. & Müller, C. (2022). Darstell(ung)en mit Medien beim Mathematiklernen in der Grundschule analysieren, Vernetzungstagung - Digitaler Mathematikunterricht .
Huhmann, T. & Komm, E. (2022). Entdeckendes Lernen in substantiellen Lernumgebungen fördern: Zur systematischen Gestaltung von Spiel- und Dokumenten-Räumen, In: K. Eilerts, R. Möller & T. Huhmann (Hrsg.), Auf dem Weg zum neuen Mathematiklehren und -lernen 2.0. Festschrift für Prof. Dr. Bernd Wollring.. Wiesbaden: Springer Spektrum (Springer eBook Collection).
Huhmann, T. & Müller, C. (2022). Learning Mathematics with Media - Representing, Representations and Representation Transfer Processes, CERME12.
Huhmann, T. & Komm, E. (2022). Mathematikdidaktische Perspektiven zum Umgang mit Heterogenität, In: R. Grassinger, N. Hodaie, A. Kürzinger & S. Schnebel (Hrsg.), Heterogenität in Grundschulen. Mehrperspektivische Zugänge (S.117-129). Münnster: Waxmann. |
|